Συγγραφείς αυτού του ιστολογίου είναι ο καθένας από μας, που έχει να πει, να παρατηρήσει και να σχολιάσει κάτι για τα θέματα της ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Ενυπόγραφα θέματα για ανάρτηση γίνονται απλά με ηλεκτρικό μήνυμα στη διεύθυνση:kapistri@gmail.com και δημοσιεύονται χωρίς λογοκρισία. Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα, ακόμα και ανώνυμα!

Τρίτη, 2 Μαρτίου 2010

Δικαιούμαστε ελεύθερα πεζοδρόμια

Τι θέλουν οι μαθητές των Ιωαννίνων για την πόλη τους;
Σεβασμό στους πεζούς, ποδηλατόδρομους, ελεύθερα πεζοδρόμια, τραμ στο κέντρο της πόλης αλλά και περισσότερους ανθρώπους να περπατούν. Όλα αυτά τα αιτήματά τους, αυτονόητα για τη διασφάλιση μιας ποιότητας ζωής, εκφράστηκαν στις εκδηλώσεις που έγιναν στις 26 και 27 Φεβρουαρίου στο Πνευματικό Κέντρο του δήμου Ιωαννιτών, στο πλαίσιο της εκστρατείας Ecomobility 2009-10.

GREEK: A WORLD HERITAGE LANGUAGE 3.

Από το KAPISTRI
GREEK: A WORLD HERITAGE LANGUAGE
AS PART OF
THE AUSTRALIAN NATIONAL CURRICULUM POLICY
Professor A. M. Tamis
School of Arts and Science
Notre Dame University Australia
 2.0 The Australian bilingual perspective
Australia and New Zealand, being multilingual countries, offer to sociolinguists a natural perspective for the study of the environmental factors which influence the retention of immigrant languages. Studies in this area (Haugen, 1953; Fishman, 1968) attracted much discussion and concluded that the immigrant community’s efforts to maintain the mother tongue are doomed. Similar studies in Australia (Bettoni, 1981; Clyne, 1982; Tamis, 1993 and 2001) led to the conclusion that ethnic languages are restricted in use to only a few language domains. Since their arrival, most of the native speakers of Greek have been forced to interact and to communicate in the host language and thus become bilingual.