Συγγραφείς αυτού του ιστολογίου είναι ο καθένας από μας, που έχει να πει, να παρατηρήσει και να σχολιάσει κάτι για τα θέματα της ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Ενυπόγραφα θέματα για ανάρτηση γίνονται απλά με ηλεκτρικό μήνυμα στη διεύθυνση:kapistri@gmail.com και δημοσιεύονται χωρίς λογοκρισία. Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα, ακόμα και ανώνυμα!

Παρασκευή, 31 Δεκεμβρίου 2010

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ

Για τη μεγάλη ελληνίστρια
Ζακλίν ντε Ρομιγί (Jacqueline de Romilly)
Του Στέφανου Κωνσταντινίδη*
 
Η Ζακλίν ντε Ρομιγί, η μεγάλη αυτή ελληνίστρια που μας έφυγε αυτές τις μέρες, επάξια απέκτησε τον τίτλο της Ελληνίδας με την συμμετοχή της στην ελληνική παιδεία που μεταλαμπάδευσε σε

«Σημεία ζωής» για τη Ζωσιμαία

Φαίνεται τελικά ότι η προσπάθεια που ξεκίνησαν πριν από τρία χρόνια περίπου οι απόφοιτοι της Ζωσιμαίας σχολής, να λειτουργήσει ξανά το σχολείο ως πρότυπο, βρίσκει νομοθετική

Παραιτήθηκε ο ΓΓ Έρευνας και Τεχνολογίας του Υπ. Παιδείας

Την παραίτησή του από τη θέση του Γενικού Γραμματέα Έρευνας και Τεχνολογίας του υπουργείου Παιδείας, υπέβαλε στην υπουργό Άννα Διαμαντοπούλου, ο Αχιλλέας Μητσός. Την παραίτησή του έκανε δεκτή η υπουργός.

«Πατέρες» του ηλιακού ημερολογίου οι Μινωΐτες

Αποτύπωση ηλιακού ημερολογίου σε μινωικό σφραγιστικό εύρημα, 
κατασκευασμένο από δόντι ιπποποτάμου. «Οι 12 κοιλότητες που φέρει το 
σφράγισμα είναι συμβολισμοί σελήνης, είναι ο χρόνος, οι 12 μήνες»
Αποτύπωση ηλιακού ημερολογίου σε μινωικό σφραγιστικό εύρημα, κατασκευασμένο από δόντι ιπποποτάμου. «Οι 12 κοιλότητες που φέρει το σφράγισμα είναι συμβολισμοί σελήνης,
είναι ο χρόνος, οι 12 μήνες» 
Ο Κρητικός ερευνητής εκφράζει τη βεβαιότητα ότι «διάβασε» ένα μέρος των ιερογλυφικών των Μινωιτών και φέρνει στο φως

Μποναμάς για ποιητές

Δημήτρης Ν. Μαρωνίτης
Με καθυστέρηση ενός και πλέον χρόνου αναπληρώθηκε η μεταφραστική παράλειψη 377 στίχων από τη δεύτερη ιλιαδική ραψωδία, όπου συστήνεται ο επιγραφόμενος «Κατάλογος Νεών».

Διάλογος με συνταγματικές προτάσεις

Ο κ. Αθανάσιος Αγγέλου, καθηγητής Βυζαντινής Φιλολογίας και κοσμήτορας της Φιλοσοφικής Σχολής, παραθέτει τις απόψεις του για τις προτάσεις του υπουργείου Παιδείας σχετικά με τα πανεπιστήμια.