Συγγραφείς αυτού του ιστολογίου είναι ο καθένας από μας, που έχει να πει, να παρατηρήσει και να σχολιάσει κάτι για τα θέματα της ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Ενυπόγραφα θέματα για ανάρτηση γίνονται απλά με ηλεκτρικό μήνυμα στη διεύθυνση:kapistri@gmail.com και δημοσιεύονται χωρίς λογοκρισία. Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα, ακόμα και ανώνυμα!

Πέμπτη, 3 Μαρτίου 2011

«Δια βίου εκπαίδευση» με κουπόνια

Νέα προγράμματα επιχειρηματικότητας, σύνδεσης με τοπική κοινωνία και κουπόνια για σπουδές σε δημόσια ή ιδιωτικά εκπαιδευτήρια
«Κουπόνια» για σπουδές σε δημόσια ή ιδιωτικά μεταλυκειακά εκπαιδευτήρια, προγράμματα επιχειρηματικότητας αλλά και σύνδεση των σχολείων με την τοπική κοινωνία, περιλαμβάνει το σχέδιο του υπουργείου Παιδείας για την Δια Βίου Εκπαίδευση.

Έτσι, οι πολίτες θα έχουν την δυνατότητα να επεκτείνουν τις γνώσεις τους στη διάρκεια της ζωής τους, με την έκδοση επιταγών (vouchers) για σπουδές στην αρχική και συνεχιζόμενη επαγγελματική κατάρτιση. Οι επιταγές αυτές θα εκδίδονται με κριτήριο το ετήσιο εισόδημα των υποψηφίων. Οι δικαιούχοι θα έχουν την δυνατότητα να πάρουν το ποσό που θα εκδίδεται στο όνομά τους ώστε να σπουδάσουν σε Ίδρυμα της επιλογής τους (ιδιωτικό ή δημόσιο).

Ακόμη, οι νέοι απόφοιτοι λυκείου, πανεπιστημίου και ΤΕΙ, ΙΕΚ θα μπορούν να παρακολουθήσουν προγράμματα κατάρτισης που θα αναπτύσσουν από κοινού οι επιχειρήσεις και το Δίκτυο Δια Βίου Εκπαίδευσης του υπουργείου Παιδείας. Έτσι, θα αποκτούν γνώσεις, θα κάνουν πρακτική άσκηση σε επιχειρήσεις και ένα ποσοστό από αυτούς θα προσλαμβάνεται για ένα χρονικό διάστημα «μαθητείας».

- Θα δοθούν υποτροφίες σε νέους και νέες που έχουν εισαχθεί στο Ελληνικό Ανοιχτό Πανεπιστήμιο.

- Θα δοθεί προτεραιότητα εισαγωγής στα δημόσια ΙΕΚ σε σπουδαστές με βάση κοινωνικοοικονομικά κριτήρια.

- Θα ισχύσει ο θεσμός του Μέντορα και για την υποστήριξη φοιτητών που πραγματοποιούν εργασίες σχετικές με θέματα επιχειρηματικότητας. Το υπουργείο, μάλιστα, μελετάει και την ανάπτυξη του θεσμού της χορηγίας για τη στήριξη επιχειρήσεων νέων επιστημόνων.

tovima.gr, 3/3/2011

Δεν υπάρχουν σχόλια: