Συγγραφείς αυτού του ιστολογίου είναι ο καθένας από μας, που έχει να πει, να παρατηρήσει και να σχολιάσει κάτι για τα θέματα της ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Ενυπόγραφα θέματα για ανάρτηση γίνονται απλά με ηλεκτρικό μήνυμα στη διεύθυνση:kapistri@gmail.com και δημοσιεύονται χωρίς λογοκρισία. Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα, ακόμα και ανώνυμα!

Τρίτη, 15 Μαρτίου 2011

Διαμαντοπούλου: Στόχος η εφαρμογή των νέων προγραμμάτων

 Χαμός σήμερα το πρωί, στα "πρωινάδικα", εξαιτίας της χθεσινής απόφασης συγχώνευσης των σχολείων. Από τη μια οι υπεύθυνοι του Υπουργείου Παιδείας και από την άλλη "οργισμένοι" γονείς, εκπαιδευτικοί και ... ευκαιριακοί "ειδήμονες". Όλοι είχαν δίκιο! Να μην γίνει καμιά αλλαγή στο χάρτη των σχολείων, γιατί ... λειτουργούν άψογα (μπρρρρ). Καμιά συγχώνευση, γιατί τα παιδιά θα χάσουν το δάσκαλό τους, λες και τα νέα τμήματα δε θα έχουν δασκάλους. Να μη μετακινηθούν τα παιδιά, γιατί είναι επικίνδυνοι οι δρόμοι. Τι δεν ακούσαμε ως επιχείρημα. Τα πάντα. Εκτός από το ό,τι με τη συγχώνευση θα χάσουν αρκετοί εκπαιδευτικοί τη δουλειά τους. Αλλά σε τέτοιους δύσκολους οικονομικά καιρούς, τον ... άνθρωπο θα κοιτάξουμε!.... "Κανένα τμήμα δεν θα έχει περισσότερους από 25 μαθητές στο δημοτικό εκτός εάν υπάρχει θέμα υποδομών", δήλωσε στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ και την εκπομπή «Πρώτη Γραμμή», η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου.
Σε ότι αφορά τα κριτήρια για τις καταργήσεις και συνενώσεις σχολείων, είπε πως στόχος είναι να υπάρχουν σχολεία, δημοτικά, γυμνάσια και λύκεια, με επαρκή αριθμό τμημάτων και μαθητών ώστε να εφαρμόζονται τα νέα προγράμματα.

Σημείωσε πως άλλο ένα κριτήριο είναι η διαχείριση του μεγάλου αριθμού εκπαιδευτικών στην Ελλάδα, Όπως είπε η αναλογία είναι ένας εκπαιδευτικός ανά οκτώ μαθητές.
Πρόσθεσε πως για την μετακίνηση των μαθητών μετά τις συνενώσεις υπάρχει προϋπόθεση οι μαθητές να μην ταξιδεύουν πάνω από 20 έως 25 λεπτά και οι μαθητές στα αστικά κέντρα να μην περνούν μεγάλους δρόμους.
Απέκλεισε το ενδεχόμενο απομακρύνσεων εκπαιδευτικών μετά τις καταργήσεις και συνενώσεις σχολείων λέγοντας ότι ο εκπαιδευτικός όταν καταργείται το σχολείο είναι στη διάθεση του διευθυντή ο οποίος θα τον τοποθετήσει στο νομό που υπάγεται σε αντίστοιχη θέση.
Επισήμανε πως στο εξής οι εκπαιδευτικοί θα καλύψουν τις εκπαιδευτικές ανάγκες λέγοντας ότι υπήρξαν οργανικές θέσεις σε σχολεία που δεν λειτουργούσαν. Είπε πως ο τρόπος που γίνεται η κατανομή πρέπει να ανταποκρίνεται στις ανάγκες των μαθητών και στόχος του υπουργείου είναι να υπηρετήσει τα παιδιά.
Είπε πως στα σχολεία που θα προκύψουν οι εκπαιδευτικοί θα πάνε να αναλάβουν τα καθήκοντά τους.
Σε άλλη εκπομπή η Χριστοφιλοπούλου είχε να αντιμετωπίει τον Μιχαλολιάκο (αυτός κι αν έφερε επιχειρήματα)και τον Αγοραστό (άσχετα νούμερα και αριθμούς, που μπορεί ο καθένας να υποψιαστεί υστεροβουλία), δεν έδωσαν πειστικές απαντήσεις γιατί δεν πρέπει να γίνουν οι συγχωεύσεις και να λειτουργήσει καινούριο σχολείο με νέα προγράμματα. Αν ήταν τόσο καλά τα παλιά, τότε γιατί στρέφονταν όλοι προς την ιδιωτική εκπαίδευση και τα φροντιστήρια;
Το θέμα θα μας απασχολήσει και στη συνέχεια.

Δεν υπάρχουν σχόλια: