Συγγραφείς αυτού του ιστολογίου είναι ο καθένας από μας, που έχει να πει, να παρατηρήσει και να σχολιάσει κάτι για τα θέματα της ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Ενυπόγραφα θέματα για ανάρτηση γίνονται απλά με ηλεκτρικό μήνυμα στη διεύθυνση:kapistri@gmail.com και δημοσιεύονται χωρίς λογοκρισία. Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα, ακόμα και ανώνυμα!

Δευτέρα, 21 Μαρτίου 2011

Αναστολή διανομής συγγραμμάτων

Δεν μοίραζαν βιβλία στους φοιτητές το πρωί της Δευτέρας τρεις εκδοτικοί οίκοι, σε ένδειξη διαμαρτυρίας για την καθυστέρηση των πληρωμών τους από το υπουργείο Παιδείας. Την απόφαση για αναστολή της διανομής των πανεπιστημιακών συγγραμμάτων πήραν την περασμένη εβδομάδα οι εκπρόσωποι του Συλλόγου

Αρχαία μουσικά όργανα απο το Κατάκολο στην...Αυστραλία

Ολόκληρο το Μουσείο αρχαίων ελληνικών μουσικών οργάνων του Κώστα Κοτσανά μεταφέρεται από το Κατάκολο στην Αυστραλία για τρεις μήνες. Σήμερα ταξιδεύουν αεροπορικώς τα 42

ΠΡΟΚΛΗΣΕΙΣ: Η Γαλλία σε σταυροδρόμι

Του Στέφανου Κωνσταντινίδη*
Φωτογραφία
Η Γαλλία ήταν και παραμένει μία από τις μεγάλες ευρωπαϊκές δυνάμεις. Ιστορικά διαδραμάτισε ένα αποφασιστικό ρόλο στη διαμόρφωση των ευρωπαϊκών πραγμάτων μαζί με τη Βρετανία και τη Γερμανία. Σύμμαχος της Βρετανίας στους δύο παγκοσμίους

Επιστολή Διαμαντοπούλου σε ΔΟΕ και ΟΛΜΕ για τις χαμένες ώρες


Προτάσεις για τους τρόπους αναπλήρωσης των χαμένων ωρών διδασκαλίας από απεργίες, στάσεις εργασίας και καταλήψεις ζητά από τις ομοσπονδίες εκπαιδευτικών η υπουργός Παιδείας, Άννα Διαμαντοπούλου.

Κάτω από τη βάση το ελληνικό σχολείο

Κάτω από τη βάση το 
ελληνικό σχολείο
Σκληρή κριτική ασκούν οι γονείς όχι μόνο στο εξεταστικό σύστημα, αλλά γενικότερα στο σύστημα εκπαίδευσης του Λυκείου
Ο τρόπος διδασκαλίας στο λύκειο ευνοεί την απομνημόνευση και την αποστήθιση κρίνει ένα ποσοστό 86,5% των ελληνικών οικογενειών. Την ίδια στιγμή, ένα 55% θεωρεί ότι πρέπει να

Φεγγαράκι µου λαµπρό

ΤΟΥ ΤΑΚΗ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΥ (ΤΑ ΝΕΑ)
«Θέλουν να µας πάνε σ’ άλλο σχολείο που είναι 300 µέτρα µακριά. Και µετά θα µας πάνε σ’ ένα άλλο που είναι 500 µέτρα µακριά. Πού θα πάει αυτή η κατάσταση;».