Συγγραφείς αυτού του ιστολογίου είναι ο καθένας από μας, που έχει να πει, να παρατηρήσει και να σχολιάσει κάτι για τα θέματα της ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
Ενυπόγραφα θέματα για ανάρτηση γίνονται απλά με ηλεκτρικό μήνυμα στη διεύθυνση:kapistri@gmail.com και δημοσιεύονται χωρίς λογοκρισία. Τα σχόλια είναι ελεύθερα για τον καθένα, ακόμα και ανώνυμα!

Σάββατο, 22 Απριλίου 2017

Δίμηνος εξεταστικός μαραθώνιος για τους υποψήφιους ΑΕΙ-ΤΕΙ...

Δίμηνος εξεταστικός μαραθώνιος για τους υποψήφιους ΑΕΙ-ΤΕΙ
Στην τελική ευθεία μπαίνουν  οι υποψήφιοι των Πανελλαδικών Εξετάσεων, καθώς  ξεκινάει σε λίγες ημέρες η...
δίμηνη εξεταστική κούρσα που  περιλαμβάνει απολυτήριες  εξετάσεις  πανελλαδικές εξετάσεις στα λύκεια και  προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις   για τους μαθητές γυμνασίων.

Εφέτος για πρώτη φορά , ύστερα από πολλά χρόνια πρώτα θα διεξαχθούν οι απολυτήριες εξετάσεις και μετά οι Πανελλαδικές και για το λόγο αυτό οι καθηγητές συμβουλεύουν τους μαθητές να μην αφήσουν πίσω τους τη μελέτη για τα μαθήματα των Πανελλαδικών, αλλά να να τα διαβάζουν συνδυαστικά με τα υπόλοιπα εξεταζόμενα μαθήματα. 

Σε οτι αφορά στην πορεία των βάσεων , όπως λέει στο protothema.gr ο πρόεδρος της Ομοσπονδίας Εκπαιδευτικών Φροντιστηρίων Γιάννης Βαφειαδάκης , αυτή καθορίζεται από τρεις παράγοντες, από τον αριθμός των θέσεων των εισακτέων , από το βαθμό της δυσκολίας των θεμάτων και από τις προτιμήσεις των υποψηφίων. Οπως προκύπτει από την αρχική ανάλυση των στοιχείων, δηλαδή από τον αριθμό των εισακτέων, ο κ. Βαφειαδάκης επισημαίνει οτι αναμένεται να “πέσει” το “κατώφλι” των ανθρωπιστικών σπουδών στις χαμηλόβαθμες σχολές, όχι στη Νομική σχολή  και να γίνει λίγο πιο δύσκολο το “τοπίο” στις  Επιστήμες Υγείας.  
Φέτος, οι υποψήφιοι θα διεκδικήσουν τις 70.726 θέσεις στην τριτοβάθμια εκπαίδευση  εκ των οποίων οι 43.758  είναι στα πανεπιστήμια και  οι 26.968 στα ΤΕΙ .
 Τα μαθήματα στα  λύκεια   θα τελειώσουν στις 9 Μαΐου και οι απολυτήριες εξετάσεις, που φέτος προηγούνται των Πανελλαδικών, θα διεξαχθούν  από τις 1 έως και τις 26 Μαΐου, ενώ οι προαγωγικές εξετάσεις θα διεξαχθούν μεταξύ 11 Μαΐου και 2 Ιουνίου.  Στις 6 Ιουνίου  θα  ξεκινήσουν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις   στα ΕΠΑΛ και μία ημέρα μετά στις  7  Ιουνίου θα αρχίσουν οι Πανελλαδικές Εξετάσεις για του υποψηφίους των Γενικών Λυκείων. 
 Οι Πανελλαδικές  Εξετάσεις θα διαρκέσουν από τις 7 έως και τις 19 Ιουνίου, ενώ για τα ΕΠΑΛ, από τις 6 έως τις 21 Ιουνίου. Οι εξετάσεις των ειδικών μαθημάτων θα διεξαχθούν μεταξύ 22 και 30 Ιουνίου, ενώ οι πρακτικές δοκιμασίες, μεταξύ 20 και 30 Ιουνίου.  Τα αποτελέσματα των Πανελλαδικών αναμένεται να ανακοινωθούν περί τα τέλη Ιουνίου. 
Φέτος, για πρώτη φορά, θα πραγματοποιηθεί τον Ιούνιο εξεταστική περίοδος για τους μετεξεταστέους της Γ' τάξης, παράλληλα με εκείνες των υπόλοιπων τάξεων των  Γενικών Λυκείων. 

 Επίσης, για πρώτη φορά   τον Σεπτέμβριο  θα πραγματοποιηθούν οι επαναληπτικές εξετάσεις, για όσους, λόγω σοβαρού προβλήματος  υγείας ή θανάτου απουσίασαν τον Ιούνιο 

 Στην   εξεταστική  του Σεπτεμβρίου  για  τη διασφάλιση, της ισονομίας και της ποιότητας της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, τίθεται ως όρος για την εισαγωγή σε κάποιο τμήμα να έχει λάβει ο υποψήφιος των επαναληπτικών εξετάσεων βαθμολογία τουλάχιστον ίση με εκείνη του τελευταίου επιτυχόντα των κανονικών πανελλαδικών εξετάσεων στο συγκεκριμένο τμήμα. Στις επαναληπτικές εξετάσεις εκτός από τους ασθενείς θα λαμβάνουν μέρος και αυτοί που έχασαν κάποιον συγγενή. Αξίζει να σημειωθεί οτι υποψήφιοι του Σεπτεμβρίου θα έχουν ποσοστό 0,5% επιπλεον των θέσεων που προσφέρονται εφέτος σε Πανεπιστήμια και ΤΕΙ, ενώ θα εξεταστούν σε όλα τα πανελλαδικά εξεταζόμενα μαθήματα από την αρχή. 
Επίσης με την ίδια τροπολογία επαναφέρεται η δυνατότητα, η οποία προϋπήρχε, πρόσβασης των αποφοίτων ΕΠΑΛ στις σχολές των ΤΕΙ, της ΑΣΠΑΙΤΕ και των Ανωτέρων Σχολών Τουριστικής Εκπαίδευσης κατ ένα ελάχιστο αριθμό θέσεων .
Σε ό,τι αφορά τα Γυμνάσια, τα μαθήματα θα τελειώσουν στις 26 Μαΐου.  Από την 1η Ιουνίου έως και την 9η Ιουνίου θα διεξαχθούν οι προαγωγικές και απολυτήριες εξετάσεις και στις 12 Ιουνίου θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα των εξετάσεων.


Σύμφωνα με εγκύκλιο  ο υπουργείο Παιδείας η βαθμολόγηση των γραπτών κάθε μαθήματος θα αρχίζει μετά την 12:00 μεσημβρινή της μεθεπόμενης ημέρας από αυτή που εξετάστηκε. ενώ ο κάθε βαθμολογητής μπορεί να βαθμολογήσει  μέχρι 300 γραπτά 
Με την έναρξη της κανονικής βαθμολόγησης, η Επιτροπή παραδίδει στον κάθε βαθμολογητή από ένα φάκελο, αφού τον χρεώσει πρώτα στο οικείο βιβλίο χρέωσης.
Ο πρώτος βαθμολογητής, αποσυρόμενος στους ειδικούς χώρους του βαθμολογικού κέντρου, αξιολογεί ένα - ένα τα γραπτά,  αναγράφει με κόκκινο στυλό το βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού και υπογράφει στην ειδική θέση του γραπτού.Ο βαθμός είναι στην κλίμακα 0 – 100.
Το υπουργείο Παιδείας εφιστά ιδιαίτερα η προσοχή των βαθμολογητών στην αναγραφή της αναλυτικής βαθμολογίας, στην ορθή άθροιση των επί μέρους βαθμών που αναλογούν στην κάθε ερώτηση και στη σωστή αναγραφή του τελικού βαθμού που δίδουν στις οικείες θέσεις αριθμητικώς και ολογράφως και στο στέλεχος και στο απόκομμα.
 Ο πρώτος βαθμολογητής, αφού ολοκληρώσει τη βαθμολόγηση και των 25 τετραδίων του φακέλου, επιστρέφει το φάκελο στη γραμματεία του Β.Κ. και ξεχρεώνεται από το βιβλίο χρέωσης.
Η διαδικασία αυτή επαναλαμβάνεται για κάθε φάκελο, μέχρι να ολοκληρωθεί η πρώτη βαθμολόγηση των γραπτών κάθε μαθήματος.
 Στα γραπτά κάθε φακέλου που παραδίδεται διορθωμένος από τον α ́ βαθμολογητή, επικαλύπτεται ο συγκεκριμένος χώρος από τη γραμματεία του Β.Κ. με αδιαφανές αυτοκόλλητο, και ο φάκελος τοποθετείται στον ειδικό χώρο για να δοθεί για δεύτερη βαθμολόγηση.
Ο δεύτερος βαθμολογητής σημειώνει με πράσινο στυλό ελλείψεις, σφάλματα, αδυναμίες ή ατέλειες πάνω στο γραπτό και αναγράφει το βαθμό και την αναλυτική βαθμολογία στον ειδικό χώρο κάθε γραπτού. Όταν ολοκληρώσει τη διόρθωση των γραπτών, τα παραδίδει στην επιτροπή του Β.Κ.
Κατά την κατανομή των φακέλων στους δεύτερους βαθμολογητές πρέπει να λαμβάνεται μέριμνα να μη δοθεί ο ίδιος φάκελος στον καθηγητή που τον χρεώθηκε σε πρώτη βαθμολόγηση.
Για το λόγο αυτό στην πλάτη κάθε φακέλου αναγράφεται ο κωδικός κάθε βαθμολογητή πρώτου ή δεύτερου κατά περίπτωση κατά το χρόνο που του παραδίδεται για βαθμολόγηση.

Η δεύτερη βαθμολόγηση είναι χρήσιμο να γίνεται, εφόσον αυτό είναι εφικτό, σε διαφορετικό χώρο από αυτόν που γίνεται η πρώτη βαθμολόγηση...

Πηγή:protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια: